1. Розуміння
завдання
|
|
Високий рівень:
|
Робота демонструє
точне розуміння завдання - виявлено основні властивості механічного руху
|
Достатній рівень:
|
Включаються як
матеріали, що мають безпосереднє відношення до теми, так і матеріали, що не
мають відношення до неї; використовується обмежена кількість джерел.
|
Середній рівень:
|
Включені матеріали, що не мають безпосереднього
відношення до теми; використовується одне джерело, зібрана інформація не
аналізується і не оцінюється.
|
2. Виконання
завдання
|
|
Високий рівень:
|
Висновки
аргументовані; всі матеріали мають безпосереднє відношення до теми; джерела
цитуються правильно; використовується інформація з достовірних джерел
|
Достатній рівень:
|
Не вся інформація
взята з достовірних джерел; частина інформації неточна або не має прямого
відношення до теми
|
Середній рівень:
|
Випадкова добірка матеріалів; інформація неточна чи не
має відношення до теми; неповні відповіді на запитання; не робляться спроби
оцінити або проаналізувати інформацію.
|
3. Результат роботи
|
|
Високий рівень:
|
Чітке і логічне
представлення інформації; вся інформації має безпосереднє відношення до теми,
точна, добре структурована і відредагована. Демонструється критичний аналіз і
оцінка матеріалу, визначеність позиції
|
Достатній рівень:
|
Точність і структурованість інформації; привабливе
оформлення роботи. Недостатньо виражена власна позиція і оцінка інформації.
Робота схожа на інші роботи.
|
Середній рівень:
|
Матеріал логічно не вистроєно і поданий зовні
непривабливо; не дається чіткої відповіді на головне питання.
|
4. Творчий підхід
|
|
Високий рівень:
|
Представлено різні підходи до вирішення проблеми.
Робота відрізняється яскравою індивідуальністю учасника квесту.
|
Достатній рівень:
|
Демонструється одна точка зору на проблему; проводяться
порівняння, але не робляться висновків.
|
Середній рівень:
|
Учень просто копіює
інформацію із запропонованих джерел; немає критичного погляду на проблему;
робота мало пов'язана з відповіддю на основне питання веб-квесту.
|
Критерії оцінювання
Підписатися на:
Дописи (Atom)
Немає коментарів:
Дописати коментар